کرمانشاه|مرکز شبه خانواده بهزیستی در شهرستان قصرشیرین راه اندازی می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تشکر از زحمات خیرین به خصوص شرکت هواپیمایی ماهان کشور، گفت: می توان با کمک خیرین در مناطق محروم به خصوص شهرستان قصرشیرین کارهای بزرگ جهت اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی انجام داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، جلسه هماهنگی به منظور احداث مرکز شبه خانواده در شهرستان قصرشیرین توسط مهندس عرب نژاد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان کشور و همکاری موسسه خیریه مشیز در محل برج ماهان و با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر رضوان مدنی ضمن تشکر از زحمات خیرین به خصوص شرکت هواپیمایی ماهان کشور اظهار داشت: می توان با کمک خیرین در مناطق محروم به خصوص شهرستان قصرشیرین کارهای بزرگ جهت اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی انجام داد.

مهندس عرب نژاد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان کشور نیز با بیان اینکه این شرکت هواپیمایی آمادگی کامل جهت امورات خیر را دارد، عنوان کرد: با برنامه ریزی های دقیق و تعامل با بهزیستی استان کرمانشاه می توان مقدمات تأسیس مراکز مورد نظر بهزیستی و ایجاد طرح های اشتغال زایی در منطقه محروم را با همکاری مؤسسه خیریه مشیز فراهم کرد.

کد خبر 2683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد