مصاحبه تلفنی مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی با برنامه شبکه استانی به مناسبت روز جهانی معلولان

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی با برنامه سبکه استانی (سحریزخیر) به مناسبت روز جهانی معلولان در راستای بیان مسائل و مشکلات این قشر از جامعه گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور در مصاحبه تلفنی با برنامه شبکه استانی (سحریز خیر) ضمن تبریک روز جهانی معلولان با بیان اینکه از اسفند سال ۹۶ قانون حمایت از معلولین مصوب و به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، افزود: تمامی دستگاه اجرایی موظفند در راستای رفع مشکلات معلولین این قانون را اجرا کنند.

وی با اشاره به مشکلات مختلف معلولین خاطرنشان کرد: یکی از عمده مشکلات معلولین مسئله حمل و نقل و جابجایی این افراد است و با توجه به عدم رعایت اصول ساخت و ساز و تعبیه رمپ و بالابر مخصوص، معلولین به جهت عدم مناسب سازی دچار مشکلات عدیده ای هستند.

فریور ادامه داد: باتوجه به اینکه معلولان به جهت رفع مشکلات متعدد پزشکی خود بیشتر در مطبها و ساختمانعای پزشکان در رفت و امد هستند نیاز است ساختمانهای پزشکان برای این عزیزان مناسب سازی شود.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه مناسب سازی برخی ساختمان های دولتی قدیمی با توجه به وسعت کم پیاده‌رو امکان پذیر نیست، اظهار کرد: خوشبختانه ساختمان های جدید به امکانات لازم برای سهولت تردد معلولین مناسب سازی شده‌اند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما برای پیگیری کامل برای اجرای قانون حمایت از معلولین است و تمامی دستگاه‌ها باید در این راستا یاری رسان باشند.

کد خبر 26807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد