پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت روز ملی گفتار درمانی

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی روز ملی گفتار درمانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی ،

متن پیام محمدپوری بدین شرح است:

به نام خداوند جان آفرین                              حکیم سخن در زبان آفرین             

                       

اول اردیبهشت ماه، روز گرامیداشت تلاش های گفتاردرمانگرانی است که صبورانه و مشتاقانه درصدد رفع مشکلات و آسیب های ارتباطی مراجعین خود بر می آیند.

افرادی که با حفظ حقوق مراجعین، از حداکثر دانش و توان خود برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان آنها و خانواده هایشان بهره می برند.

روز گفتاردرمانی را جشن می گیریم تا قدردانی کوچکی داشته باشیم از همکاران خوبمان که با ذوق و انگیزه فراوان آماده حضور در عرصه سلامت می شوند.

 اکنون و پس از گذشت نیم قرن آموزش رسمی گفتاردرمانی در ایران و کسب تجربه های فراوان، بر ماست که علاوه بر به روز رسانی اطلاعات خود در زمینه تشخیص، ارزیابی و درمان اختلالات گفتار، زبان و بلع، به رویکردهای مراجع محور و خانواده محور توجه بیشتری نشان دهیم؛ به نظرات و انتخاب های مراجعین خود، احترام بگذاریم؛ آنان را در برنامه ریزی درمان شرکت دهیم؛ و حتما رضایت آنها را از خدمات ارائه شده جلب کنیم.

اینجانب اول اردیبهشت، روز گفتاردرمانی را به جامعه گفتار درمانی و کارکنان خدوم و پرتلاش گفتار درمانی بهزیستی استان که کام بیماران را به لذت گفتار شیرین میکنند تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه همکاران سخت‌کوش، فهیم و دلسوز در دانش گفتار درمانی آرزوی پیشرفت، پیروزی و بهروزی دارم.

پروین محمدپوری

مدیر کل

کد خبر 106122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد