بازدید میدانی از گروه همیار توسط رئیس بهزیستی شاهین دژ

ریاست بهزیستی شاهین دژ از محل و مکان جدید گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ،

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناس امور اجتماعی شهرستان از محل جدید گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش مرکز مثبت زندگی محمودآباد بازدید کرد .
داداشیان ، رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : شکل گیری گروه های همیار زنان سرپرست خانوار نیز یکی از راه های ارتقاء وضعیت زندگی و توانمندسازی این زنان است.
وی افزود ؛ سازمان بهزیستی کشور از سال ۷۹ با رویکرد ارتقاء کیفیت زندگی و با هدف توسعه اجتماعی ، ظرفیت سازی ، ارتقاء خودباوری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه هدف و همچنین تغییر رویکرد حمایتی به توانمندسازی ، اقدام به راه اندازی گروه های همیار به منظور توان افزایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نموده است.
داداشیان خاطر نشان کرد ؛ عضویت در این گروه ها موجب جلوگیری از طولانی شدن چرخه حمایت های سازمان ، عدم وابستگی جامعه هدف به این حمایت ها ، افزایش خوداتکایی اقتصادی ، روانی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار و ارتقاء سطح آموزش و مهارت ها در ایشان می شود.
گفتنی است داداشیان در این بازدید از مساعدت های لازم در خصوص ارتقاء سطح کیفی و کمی گروه همیار محمودآباد و حمایت همه جانبه بهزیستی شهرستان از این گروه خبرداد .

کد خبر 106902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد