ملارد|مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد پلمپ شدند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد  از پلمپ مراکز غیر مجاز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مراکز ترک اعتیاد غیر مجاز شهرستان که فاقد مجوز از سازمان بهزیستی میباشند پس از شناسایی پلمپ شدند. 

داود خادم در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت کنترل و بررسی مراکز ارائه خدمت که باید تحت نظارت سازمان بهزیستی فعالیت نمایند، گفت: هشت مرکز نگهداری از معتادین که به صورت غیر مجاز و بدون مراجعه به بهزیستی این شهرستان و گذراندن مراحل اخذ مجوز در حال فعالیت بودند توسط مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه کارشناس معاونت پیشگیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد  از پلمپ مراکز غیر مجاز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.پلمپ شدند. 

وی گفت: با توجه به شرایط موجود و اهمیت رعایت کلیه شیوه‌نامه های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مراکز غیردولتی، فعالیت چنین مراکزی بدون داشتن مجوز خطرات بسیاری در پی دارد. 

خادم در پایان خاطرنشان کرد: در پی دریافت گزارش ها از طریق مراجعه افراد مبنی بر فعالیت غیرقانونی این مراکز و نگهداری بیماران در شرایط نامطلوب، غیراصولی و غیراستاندارد و با اخذ دستور از مقام قضایی اقدام به پلمپ این مراکز و انتقال بیماران به مراکز دارای مجوز نموده ایم.

کد خبر 26327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد