قرچک | معاون سیاسی امنیتی فرمانداری از مرکز اقامتی ترک اعتیاد دلشدگان  و مرکز توانبخشی عطر یاس رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی بازدید کرد

اردشیر بهرامی رئیس اداره بهزیستی قرچک گفت:برنامه های آموزشی و مشاوره بر توانمندسازی بهبود یافتگان تاثیربه سزایی دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی قرچک، دکتر حمیدرضا خدایی راد معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و اردشیر بهرامی رئیس اداره به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی از مرکز اقامتی ترک اعتیاد دلشدگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی بازدید کردند.

بهرامی گفت: از مهمترین موانع درمان کامل بیماری اعتیاد فقدان پذیرش خانواده و اطرافیان از بیماران و بیکاری است؛ با اجرای برنامه های آموزشی و مشاوره با خانواده های بیماران تغییرات مثبتی ایجاد شد و در زمینه حرفه آموزی و شغل بیماران نیز مراکز ترک اعتیاد تلاش های خوبی را انجام داده اند.

بهرامی گفت: در فرایند رتبه بندی مراکز اقامتی ترک اعتیاد  اداره کل بهزیستی استان تهران مرکز دلشدگان در بین مراکز شهرستان  رتبه یک را احراز و در سال گذشته برای ۱۵ نفر از بیماران بهبود یافته اشتغال ایجاد کرده است.

دکتر خدایی راد گفت: مساله درمان اعتیاد دارای پیچیدگی اجتماعی، اقتصادی  روانی و جسمی است و مسئولان مراکز  در فرایند درمان و بازتوانی بیماران باید شرایط خانوادگی را برای پذیرش، و توانمندی اقتصادی را برای کسب و کار بیماران فراهم‌ کنند و نقش سازمان بهزیستی در این مراحله بسیار با اهمیت است.
وی از تلاش رئیس و همکاران  بهزیستی به خاطر توجه به پیشبرد برنامه های حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد در شهرستان قرچک تقدیر و تشکر کرد.

گفتنیست:  معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ضمن بازدید از مرکز توانبخشی عطر یاس موراد موثر در ارتباط با رعایت پروتکل های بهداشتی را مطرح و مراتب رضایت و خشنودی خود را از فعالیت های بسیار ارزشمند مدیریت ، مددکاران و بهیاران این مرکز اعلام کرد.

کد خبر 20143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد