بندرعباس | همراهی همیاران سلامت روان اجتماعی با مدافعان سلامت برای شکست کرونا

همیاران سلامت روان اجتماعی همراه با مدافعان سلامت برای شکست کرونا به میدان آمده و با راه اندازی ایستگاه کنترل بیماری کووید ۱۹ ، اقدام به کنترل عبور و مرور و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تب سنجی نموده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ از ابتدای شیوع ویروس کرونا و اپیدمی فراگیر این ویروس ، پایگاه های سلامت روان اجتماعی در اقدامی جهادی و با مشارکت و همکاری اعضا داوطلب جمعیت هلال احمر و گروههای بسیج در ورودی  روستاها  اقدام به راه اندازی ایستگاه کنترل بیماری کووید ۱۹ نموده اند.

در همین راستا عزیزالله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس ، ضمن حضور درایستگاه کنترل بیماری کووید ۱۹ دهستان گچین از فعالیت های پایگاه سلامت روان اجتماعی رهپویان حکمت در این ایستگاه بازدید بعمل آورده و گفت : همه باید تا ریشه کنی  و شکست کامل این ویروس منحوس پای کار باشیم و با انجام اقدامات و حرکت‌های جهادی و استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال این ویروس از هیچ گونه  تلاش و کوششی دریغ نکنیم .

کناری اذعان داشت : گروه های مردم نهاد و پایگاه‌هایی با فعالیت‌های اجتماع محور یکی از پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه در راستای ورود به مباحث اجتماعی و پیشگیرانه هستند.

گفتنی است این ایستگاه به منظور کنترل تردد وسائط نقلیه به داخل این روستا ،انجام تب سنجی از رانندگان خودروها در بدو ورود  ، گندزدایی اماکن ، معابر و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک ، فاصله‌گذاری اجتماعی و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص توجه به توصیه‌های بهداشتی راه اندازی گردیده است.

کد خبر 18935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد