برگزاری جلسه کمیته مدیریت بحران بهزیستی هرمزگان

در پی پیش بینی های انجام شده مبنی بر فعالیت قابل ملاحظه سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب در سطح استان ، جلسه کمیته مدیریت بحران اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پی پیش بینی های انجام شده مبنی بر فعالیت قابل ملاحظه سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب در سطح استان ، اولین جلسه کمیته مدیریت بحران اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در سال جاری با حضور مدیرکل ، معاونین و مسئولین ستادی بهزیستی استان برگزار شد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص حفظ آمادگی لازم و انجام اقدامات پیشگیرانه شامل آماده باش کامل بهزیستی و مراکز تحت نظارت به ویژه مراکز نگهداری شبانه روزی ، اقامتی و مثبت زندگی ، انجام ارزیابی و تهیه بانک اطلاعات دقیق از منازل مددجویانی که استحکام بنا نداشته و یا در مناطق پرخطر قرار گرفته اند و همچنین ارائه راهکارها و تمهیدات پیشگیرانه از آسیب دیدگی افراد ساکن منازل مذکور با قید فوریت تاکید نمود.

شناسایی محل های امن جهت انتقال و اسکان مددجویان در مواقع اضطراری با هماهنگی فرمانداری ها، پیش بینی تامین اقلام غذایی ، دارویی و پوشاک و وسایل کمک توانبخشی مورد نیاز گروه های آسیب دیده از سیل با هماهنگی جمعیت هلال احمر از دیگر تاکیدات مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جلسه کمیته مدیریت بحران بود .

در پایان این نشست نیز از خدمات شایسته و فعالیت های ارزنده فرخ لقا محمدی کارشناس مدیریت بحران بهزیستی استان با اهدای لوح تجلیل شد.

کد خبر 105842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد