جشن آغاز زمستان کودکان بی سرپرست و ساکنان خانه سالمندان ایلام با حضور مسئولان و خیرین

محفل یلدای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) ایلام شامگاه شنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی و خیرین ایلامی برگزار شد.

معاونان سیاسی، امنیتی و امور عمرانی استاندار ایلام، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران عضو شورای رفاه و دستگاه های مختلف اجرایی و جمعی از خیرین و فعالان اجتماعی و رسانه ای با حضور در شیرخوارگاه بهزیستی ایلام و دلجویی از کودکان این مرکز، آیین سنتی و ملی یلدا را برپا داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در حاشیه این آیین گفت: شب یلدا از بهترین رسوم مردم ایران است که در این فرصت مغتنم مردم به صله رحم می پردازند.

محمد نوذری افزود: رسوم ما ایرانیها در شب یلدا از اندیشه کهن و پر مایه ایرانی نشأت گرفته و کمک به همنوع در این رسم نیکو بسیار برجسته است. 

اهدای بسته های لوازم التحریر و لباس برای کودکان این مرکز،  تهیه یک دستگاه تلویزیون برای این مجموعه، ایجاد ست ورزشی و بازی کودکان در حیاط این شیرخوارگاه، تعمیر آسانسور، تهیه یک دستگاه رایانه، تهیه وسایل ورزشی و لباس ورزشی برای کودکان از جمله کمک های مدیران و خیرین به شیرخوارگاه بهزیستی ایلام بود.

همچنین ویژه برنامه یلدای مهربانی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام در مرکز سالمندان آسایش ایلام برگزار شد.

کد خبر 11784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد