سرعین ا به مناسبت 12 آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت تجلیل شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرعین :معلولان عزیز دارای استعدادهای نهفته فراوانی هستند که نیاز به شکوفایی دارد. 

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرعین در مراسم که به مناسبت 12آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور معاون فرماندار و جمعی از نمایندگان ادارات برگزار گردید، به جایگاه معلولان در کشور اشاره کرده و گفت » معلولان عزیز دارای استعدادهای نهفته فراوانی هستند که نیاز به شکوفایی دارد. 

وی پشتکار و اراده را از موفقیت افراد معلول دانسته و خواستار توجه ویژه مسئولین شهرستان به مسایل و مشکلات معلولین شهرستان در راستای مناسب سازی معابر و اماکن عمومی و اشتغال گردید.

رضایی در ادامه گفت : در حال حاضر در شهرستان سرعین بیش از 250نفر معلول وجود داردکه همگی تحت پوشش اداره بهزیستی می باشند.  وی ضمن اشاره به خدمات ارائه شده به این عزیزان از جمله پرداخت مستمری،کمکهای موردی،هزینه ازدواج،سبدکالا،دفترچه درمانی،مسکن و...   

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان افزود : امسال کمکهای بلاعوض بهزیستی به خانواده های دو معلوله شهری و روستایی جهت ساخت مسکن افزایش یافته بطوری که به خانواده های دو معلوله روستایی مبلغ360.000.000ریال و خانواده های دو معلوله شهری600.000.000ریال توسط بهزیستی و بنیاد مسکن در مراحل مختلف ساخت مسکن پرداخت می گردد. 

 وی در ادامه گفتند،در حال حاضر در2روستای اوجور و کنزق شهرستان سرعین برای خانواده دو معلول با مشارکت بنیاد مسکن مشغول ساخت مسکن هستیم .   

در آخر جلسه با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از معلولان موفق شهرستان و با حضور معاون فرماندار تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 11205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد