شهریار | نشست هم اندیشی رئیس بهزیستی شهرستان شهریار با رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه 

این نشست درراستای هم افزایی دوسویه بهزیستی وشورای شهراندیشه برگزارشد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، با هدف بررسی راهکارهای فی مابین هماهنگی‌های بین سازمانی و خدمت رسانی جامع و راهبردی نشست هم‌اندیشی و مشورتی رئیس اداره بهزیستی بهمراه حسین کریمپور مشاور خود با بهزاد کاویانی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه برگزار شد.

در این نشست ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار با اشاره به همکاری‌های خوب مجموعه مدیریت شهری اندیشه در خصوص اقدامات بسیار متفاوت اداره بهزیستی شهرستان شهریار گفت: مدیریت شهری و بهزیستی به دلیل ماهیت فعالیت میدانی و اجرایی خود نقش بی‌بدیل و مهمی در مرتفع نمودن مشکلات شهری دارند که به همین اساس همکاری‌های سازمانی می‌تواند تاثیر بالایی در مدیریت چالش‌ها و بهبود خدمات برای جامعه به ویژه معلولین داشته باشد.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در ادامه ضمن تقدیر از حضور شورای اسلامی شهر اندیشه در این جلسه در رابطه با موضوع مناسب سازی شهری و تکمیل ورزشگاه ورزشی ویژه این عزیزان برای تحقق یافتن حقوق شهروندی معلولین تاکید کرد.  

وی در ادامه گفت: دادستان محترم شهریار تاکیدات اکیدی مبنی بر جمع آوری و ساماندهی کودکان کار دارند که نیازمند همکاری و تلاش همه برای دستیابی به این هدف مثبت و مهم است که بدون تردید مدیریت شهری به عنوان مهمترین و اثرگذارترین دستگاه می‌تواند در این راستا گام بردارد.

بهزاد کاویانی رئیس شورای شهر اندیشه نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات گسترده مدیریت شهری اندیشه در راستای مناسب سازی، شهر اندیشه را یکی از مناطق بسیار متفاوت در حوزه رعایت حقوق شهروندان معلول دانست و گفت: تمامی اقدامات مجموعه مدیریت شهری به ویژه شهرداری با نگاه بر مباحث مناسب سازی معطوف شده است لذا در چند سال جاری نیز این مهم تقویت و در اولویت اقدامات عمرانی شهرداری قرار گرفته است که قطعاً باعث تغییر چهره شهر و انجام وظایف ذاتی شده است.

 گفتنی است در ادامه این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت پیگیری، تامین و تهیه خودروی مناسب در راستای نقل و انتقال معلولین شهر اندیشه صورت گرفته و در جهت بهبود وضعیت ساختمان نگهبانی اداره بهزیستی و تعمیر بخشی از ساختمان توانا درفازچهاراندیشه نیز قول‌های مساعدی از سوی شورای اسلامی شهر اندیشه با توجه به قوانین و مقررات داده شده است.

کد خبر 106020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد