شهر قدس | توزیع زکات فطریه با نگاه عادلانه بین تمامی اقشار نیازمند شهرستان

جلسه شورای زکات شهرستان قدس با هدف جمع آوری و جلب زکات فطریه و مشارکتهای مردمی و کمک به معلولان و مددجویان بهزیستی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشست شورای زکات شهرستان با حضور اعظم فروتن رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی فرماندار قدس، حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه و دیگر مسئولین در دفتر امام جمعه برگزار شد.
گلی‌کانی در این نشست با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، بهار قرآن بیان کرد: برای مساجدی که مراکز نیکوکاری و نگهداری معلولین دارند حتما نشست توجیهی برگزار کنید، همچنین بایستی نسبت به ساماندهی مراکز نیکوکاری و نگهداری و تقویت مراکزی که درآمد کمی داشته‌اند اقدام نمائید و به نوعی پشتیبانی لازم صورت گیرد تا در حوزه توزیع زکات فطریه با نگاه عادلانه بین تمامی اقشار نیازمند جامعه فعالیت شود.

فروتن ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری کمیته امداد امام (ره) در زمینه جمع آوری زکات فطریه گفت:بنابر مصوبات جلسه جمع آوری زکات بطور مستقیم به عهده کمیته امداد امام (ره) بوده ولی بهره مندی از عایدات آن برای بهزیستی بطور مستقیم تصویب شده است و امیدواریم امسال بهره مندی بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد:  یکی از دستگاه‌های حمایتی که افراد توانخواه و سایر اقشار ضعیف را تحت حمایت قرار داده بهزیستی است و مددجویان بهزیستی از اقشار ضعیف‌ جامعه هستند که علاوه بر مشکلات معیشتی با مشکلات جسمانی و اجتماعی نیز درگیرند و کمک به آنان گامی در راستای بهبود کیفیت زندگی ایشان است و ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی برای تحقق این امر است.

کد خبر 105768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد