پیام سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش به مناسبت عید سعید فطر

عید فطر، عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکرهای شبانه، عید مهار خواسته‌ها و خودخواهی‌ها مبارک باد.

به گزارش بهزیستی کیش، «محمدرضا حیدرهایی» سرپرست بهزیستی منطقه آزاد حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را در پیامی تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است:

فطر، چیدن میوه‌هایی است که از فطرت می‌جوشد. فطر، سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده است. عید فطر، پاداش افطارهای خالصانه و به‌جاست؛ مُهر قبولی انفاق‌های به قصد قربت و در حقیقت، پایان‌نامه دوره ایثار و گذشت است. آری! عید، میعادی در زمان است  و فطر، میثاقی با فطرت، زیرا رمضان، دعوتی است به بازیافتن خودِ گمشده و ندایی است برای توجه به خدای فراموش شده. عید فطر، ضیافتی است برای تناول از مائده تقوا و پایان این میهمانی خدایی، عید قبول است؛ عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکرهای شبانه، عید مهار خواسته‌ها و خودخواهی‌ها.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، کیشوندان عزیز و همکاران خدوم بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت مسالت دارم. لازم به یادآوری است مردم عزیز می‌توانند زکات فطره خود را از طریق روش‌ حضوری با مراجعه به اداره‌کل بهزیستی منطقه آزاد به آدرس کیش، میدان سعدی، خیابان اقبال جنب مرکز بهداشت پرداخت کنند.

  
محمدرضا حیدرهایی

سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش

کد خبر 105694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد