نیر|  اولین جلسه شورای مشارکت های مردمی در سال 1403 در محل سالن جلسه بهزیستی شهرستان نیر تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه از خیرین بهزیستی شهرستان نیر با حضور فرماندار، رئیس بهزیستی نیر تجلیل به عمل آمد..

رییس بهزیستی شهر ستان نیر ضمن خیر مقدم گویی به مدعوین و خیرین گرامی خلاصه از عملکرد بهزیستی شهرستان نیر در سال ۱۴۰۲خدمت فرماندار و خیرین محترم ارئه و گفت: هدف از برگزاری این مراسم قدردانی و ارج نهادن بر تلاش ها و خدمات خیرین در کمک به توانخواهان بهزیستی شهرستان نیر است.  


 اختری اظهار داشت:خیرین مایه دلگرمی سازمان بهزیستی هستند، زیرا با وجود مشکلات موجود همیشه در حمایت خود از این سازمان ثابت قدم بوده اند و هیچگاه ما را در یاری رساندن به توانخواهان تنها نگذاشته اند.  


فرماندار نیر در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و خیر مقدم گویی به خیرین محترم و تشکر از اعضای موسسه خیریه بانوان طروات شهرستان گفت: ارزش هر کسی به اندازه کار نیک و کار خوبی که انجام می دهد می باشد.   


وی ادامه داد: در دین اسلام دستگیری از نیازمندان و اکرام ایتام مورد تاکید فراوان است و این عمل خداپسندانه گره های کور فراوانی را از زندگی ایتام باز می کند.   


حسینی همراهی خیّرین و نیکوکاران را مایه دلگرمی دانست و تصریح کرد: امروز مفتخریم میزبان جمعی از انسان های نیک اندیش باشیم که همواره یاریگر و  ولی نعمتان سازمان بهزیستی هستند.  


در ادامه مراسم از تمامی خیرین دعوت شده به جلسه با اهداء لوح تقدیر توسط فرماندار تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 105137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد