بازدید از مراکز بهزیستی، اولویت دیدارهای نوروزی جمعی از مسئولان ایلام

همزمان با نوروز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازرس کل استان و فرمانداران ایوان و دره شهر و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ایوان امروز چهارشنبه در نخستین ساعات سال جدید اولویت برنامه کاریشان را به دیدار با جامعه هدف بهزیستی اختصاص و با حضور در شماری از مراکز بهزیستی سال نو را به ساکنان این مجموعه ها تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با عزیمت به شهرستان ایوان و با همراهی مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی ایلام، فرماندار ، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و رئیس بهزیستی ایوان به دیدار پدران خانه سالمندان " آرامش" این شهر رفت و ضمن دلجویی از آنها و اهدا شاخه های گل، لحظاتی را با آنها سپری و نوروز را تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار" سپس به مرکز سالمندان "آسایش" ایلام رفت و نوروز باستانی را به مادران این مرکز نیز تبریک و پای صحبتهای آنها نشست.

وی با این حرکت به عنوان اولین برنامه کاری در سال جاری، شادی را به ساکنان این مراکز در نخستین روز بهار هدیه و لبخند را به لبهای آنان نشاند.

بازرس کل استان نیز نخستین برنامه کاریش را به دیدار کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شیرخوارگاه بهزیستی و ساکنان مرکز بیماران روانی "شمیم کوثر" اختصاص داد.

"مالک روشنی" در این دیدار دقایقی را با کودکان شیرخوارگاه گذراند و با زبانی کودکانه با آنها گفتگو و از آنها دلجویی کرد.

وی سپس با حضور در مرکز بیماران روانی شمیم کوثر با ساکنان این مرکز گفتگو، از آثار هنریشان بازدید و در جریان روند خدمات رسانی به آنها قرار گرفت.

فرماندار دره شهر نیز دیگر مسئولی بود که نخستین بازدید نوروزی اش را به ساکنان مرکز نگهداری معلولان علی ابن مهزیار(ع) اختصاص داد.

وی در این دیدار با همراهی مدیر کل بهزیستی ایلام و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان با ساکنان این مرکز گفتگو و علاوه بر اهدا هدایا به آنها از خدمات کارکنان این مجموعه نیز تقدیر کرد

کد خبر 104630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد