جلسه کمیته مناسب سازی آذربایجان غربی برگزارشد

جلسه کمیته مناسب سازی استان با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری ، مدیرکل بهزیستی و اعضای کمیته در محل سالن جلسات استانداری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،

 در ابتدای جلسه پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی گزارشی ازفضاهای مناسب سازی شده در این شهرستان را ارائه و مصوبات جلسات قبل را گزارش داد.
محمدپوری گفت : باید همّت کنیم که مناسب سازی به نحو احسن انجام گردد تا زمینه را برای حضور افراد دارای معلولیت ، سالمندان و جانبازان در جامعه فراهم نماییم تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.
وی بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت: تیمهای نظارتی بر اماکن عمومی مثل سرویس های بهداشتی سطح شهر، دفتر پیشخوان دولت ، دفاتر پلیس ۱۰+، ادارات و بانک هایی که معلولین بیشتر با آنها سر و کار دارند ناظر و آنها را در اولویت مناسب سازی قراردهند.
مهندس مهدی رستمی نژاد مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گفت:"مناسب سازی" محیطی ادارات و نهادهای استان؛ در ارائه خدمات به جامعه معلولین،جانبازان و سالمندان باید در دستور کار قرار گیرد.
وی اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولین از تمام ظرفیت های خود کمک بگیرند و آن را تنها وظیفه اداره بهزیستی ندانند.

جلسه کمیته مناسب سازی آذربایجان غربی برگزارشد

جلسه کمیته مناسب سازی آذربایجان غربی برگزارشد

کد خبر 104580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد