کارگاه توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی کرمانشاه

این کارگاه با هدف توانمندسازی در حوزه تولید محتوا و تشکیل شبکه افراد و گروه‌های تولیدکننده محتواهای قرآنی در فضای مجازی با حضور تعدادی از مدیران قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

نداسادات جمشیدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه در جریان برگزاری این کارگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با تبریک ماه رمضان و سال جدید، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برگزاری طرح «ضیافت مجازی» در قالب کارگاه یک‌روزه توانمندسازی در فضای مجازی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی بود که این دوره با حضور ۲۰ مدیر مؤسسه برگزار شد.

همچنین طرح "قرارگاه قرآنی اتحادیه کرمانشاه" نیز مصوب شده است که در صورت تأمین بودجه به‌زودی اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است؛ اتحادیه در تلاش است که با تمام محدودیت‌های موجود، بتواند قدم‌های خوبی در جهت رشد و پیشرفت مؤسسات قرآنی استان بردارد و این مهم، همراهی همه مؤسسات کرمانشاه را میطلبد.

مؤسسه خیریه میلاد لاله‌ها، از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه نیز برای بیمه کردن و آموزش قرآنی و پیش‌دبستانی، با احداث مؤسسه قرآنی شفیق مهر خورشید با بیمه کردن مترجمین و ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه در بین آن‌ها شده است.

شایان ذکر است؛ کتابخانه امیرکبیر نیز در بخش ناشنوایان در تلاش است که با تمام محدودیت‌های موجود، بتواند قدم‌های خوبی در جهت رشد و پیشرفت ناشنوایان استان قدم بردارد.

در پایان کارگاه، از حاضرین به صرف افطاری پذیرایی شد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 104532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد