دعوت سرپرست بهزیستی گیلان به حضور پرشور مردم و خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات

آریا طوفانی سرپرست بهزیستی استان گیلان طی صدور پیامی از کلیه مردم فرهیخته ی گیلان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی استان اعم از کارکنان ، شرکای اجتماعی و جامعه هدف برای حضوری پرشور در انتخابات یازدهم اسفند(نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری) دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گیلان متن پیام  بدین شرح است است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میزان رای ملت است.
امام خمینی(ره)

حضور در انتخابات عمل به تکلیف ملی و نماد تجلی اتحاد و همبستگی ملت است. انتخابات همواره رکن اساسی در جهت عمل به شعار مردم سالاری، حکومت مردم بر مردم و مقبولیت نظام اسلامی و تأکیدی بر اجرای مراحل آن است.

در عرصه‌ی مهم انتخابات، آینده ی اجتماعی مردم به دست خودشان رقم خواهد خورد و سزاوار است این حق توسط مردم فرهیخته ایران اسلامی به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.

اکنون که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به باورهای شرعی و ملی مردم ایران استفاده میکنند باید ثابت شود که ملت غیور ایران هیچگاه و تحت هیچ شرایطی از آرمان‌های خود دست برنمی دارند و در همین راستا نیز خانواده بزرگ بهزیستی استان گیلان اعم از کارکنان، شرکای اجتماعی و مددجویان عزیز در روز انتخابات یازدهم اسفند، مانند همیشه حضوری پرشور خواهند داشت و با انتخاب آگاهانه و  برای خود محفوظ دانسته و با عمل به مسئولیت خطیر اجتماعی خود مسیر را برای آینده مطلوب خود فراهم می کنند.

مددجویان، توانخواهان و جامعه هدف معزز بهزیستی بر این باور عقلانی تأکید دارند که با شرکت در انتخابات می توانند زبان گویای مشکلات و کاستی ها باشند و حضورشان نوعی ارائه راه حل مشکلات و موانع است.

لذا اینجانب از خانواده بزرگ بهزیستی استان گیلان دعوت می نمایم تا در  روز جمعه یازدهم اسفندماه، با حضور اندیشمندانه و آگاهانه ی خود در پای صندوق های اخذ رأی در سراسر پایگاه های استان، سرنوشت اجتماعی خود را تعیین نمایند و سهم بزرگی از مشارکت مردم مدارانه را تحقق بخشند.

کد خبر 103408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد