نشست بررسی وضیعت و تسریع روند اجرای پروژه ی مسکن مهر مددجویان بهزیستی شهرستان شفت برگزار شد

صبح روز دهم اسفند ماه، جلسه ی بررسی وضیعت و تسریع روند اجرای پروژه ی مسکن مهر مددجویان شهرستان شفت با حضور آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان، معصومه نوبخت معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی، کارشناسان و روسای دوایر ستادی و بهزیستی شفت و نمایندگان دستگاه های بازرسی و مسکن وشهرسازی استان در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این جلسه ، پیگیری و تسریع روند اجرای پروژه ی مسکن مهر مددجویی شهرستان شفت مورد تاکید قرار گرفت و تصمیمات لازم و تخصصی مبنی بر ادامه ی ساخت و ساز  و تحویل منازل مسکونی مددجویان اتخاذ شد.

آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان نیز در این نشست با تاکید جدی مبنی بر تسریع در روند ساخت پروژه های مسکن مهرمددجویی اظهار داشت : یکی از موضوعاتی که منجر به کاهش دغدغه ی مددجویان می شود مبحث خانه دار شدن است که سازمان بهزیستی نیز همواره این امر را  بعنوان یک وظیفه اصلی در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: طی سالیان گذشته اجرای پروژه های مسکن مهر مددجویی در شهرستان ها روند مناسبی را پشت سر گذاشت که در نهایت بسیاری از مددجویان بهزیستی صاحب خانه شدند اما در شهرستان شفت علیرغم پیگیری های فراوان و بازدیدهای میدانی مکرر، سرعت کار به کندی پیش رفت و سبب گردید تا مددجویان عزیز بهزیستی هنور کلید منازل خود را تحویل نگیرند.

سرپرست بهزیستی گیلان ضمن تاکیدی جدی بر ادامه ی روند ساخت وساز مسکن مهر مددجویان بهزیستی شفت، تصریح کرد : طی هماهنگی های لازم و اتخاذ تصمیمات کارآمد، نظارت میدانی و عملیاتی بر اجرای ساخت وساز، همیاری مضاعف کارکنان و کارشناسان مربوطه و ایجاد تعامل با دستگاه های ذیربط ، تلاش خواهیم کرد تا مددجویان عزیز هرچه زودتر در منازل خود ساکن شوند.


کد خبر 103388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد