ورامین | برگزاری چهارمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

چهارمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی بهزیستی ورامبن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران این جلسه با  حضور ریاست اداره بهزیستی  ورامین، کارشناس مسئول وکارشناس حوزه توسعه وپیشگیری بهزیستی ورامین و رؤسا و کارشناسان  ادارات شهرستان ورامین  در راستای پیشگیری از اعتیاد در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی  بهزیستی ورامین  برگزار شد.

در این جلسه به منظور بررسی چالش ها و رفع موانع اجرایی برنامه های پیشگیری از اعتیاد و هم اندیشی در خصوص ارائه طرح های خلاقانه در خصوص کاهش، آسیب های اجتماعی بحث و تبادل نظر انجام شد.

وهاب زاده کارشناس ارشد شورای مبارزه بامواد مخدر شرق استان تهران در این جلسه گفت: داشتند که برنامه های پیشگیری از اعتیاد اصولا به علت عدم پایش، و ارزشیابی و سنجیده نشدن اثر بخشی آنها، با شکست مواجهه میشوند، طرح های اجرایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد بایستی بر اساس پژوهش های علمی مبتنی بر شواهد ارائه شد.

همکاری اعضاء کمیته جهت برگزاری پنل آموزشی پرسش و پاسخ برای گروه هدف، همکاری همه جانبه ارگان های عضو کمیته در خصوص اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان، ارائه طرح های خاص پیشگیری از اعتیاد ادارات به فرمانداری، از جمله مصوبات جلسه مذکور بود.

کد خبر 103272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد