شهرتهران| حضور در همایش جهاد تبیین

همایش جهاد تبیین با حضور کارکنان بهزیستی شهرتهران در مجموعه فرهنگی نگین غرب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، کارکنان بهزیستی شهر تهران با حضور در مجموعه فرهنگی نگین غرب در همایش جهاد تبیین شرکت کردند.

مدیر بهزیستی شهر تهران در خصوص جهاد تبیین در حال کنونی کشور عنوان کرد: مبنای تفکر انقلاب اسلامی امتداد آن است یعنی اگر بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون حضور مردم ممکن نیست. اگر بخواهیم مردم و جوانان با انقلاب باشند، باید این تبیین را به‌گونه‌ای فراگیر، انجام دهیم و در حال حاضر و با توجه به شرایط جامعه و برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همه ما موظف به جهاد تبیین و شرکت در انتخابات هستیم.

برزگر در ادامه سخنانش افزود: جهاد به‌معنای تلاش و کوشش جدی است. منتها جهادی که در اسلام مطرح است، تلاش و کوشش جدی در برابر دشمن است. نمونه برجسته آن جهاد نظامی و جهاد در میدان رزم است. البته در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، تربیتی و... نیز به‌کار می‌رود؛ چون بعضی از عرصه‌ها و ابعادی که نیاز به تبیین دارد این صورت تبیین به جهاد تبدیل می‌شود؛ جهادی که اکنون وظیفه همه ما به عنوان هموطن نمود پیدا می کند شرکت حداکثری در انتخابات پیشرو است.

کد خبر 102911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد