در رسانه| واگذاری ۲ هزار مسکن به مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی مازندران، گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ مسکن به مددجویان بهزیستی استان در دولت سیزدهم، واگذار شده است.

فریبا بریمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، از افتتاح ۱۲۹ پروژه  اداره کل بهزیستی مازندران شامل  ۸۹ مسکن و ۳۹ طرح اشتغال با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان سهم دولت در دهه فجر امسال خبر داد.

وی، پوشش یک سوم جمعیت استان توسط اداره کل بهزیستی مازندران پس از انقلاب اسلامی را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حمایت از این قشر برشمرد و افزود: در سه سال گذشته، ارائه خدمات از سوی  اداره کل بهزیستی مازندران به ۱۷۰ هزار خانوار تحت پوشش با جمعیت ۴۳۰ هزار نفر انجام شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه پشت نوبت مستمری به صفر رسید؛ خاطرنشان کرد: برخورداری ۶۸ هزار خانوار مستمری بگیر  اداره کل بهزیستی مازندران با افزایش ۲۳ درصدی در دولت سیزدهم، از خدمات ماندگار در استان است.

بریمانی با اشاره به بازدید از  ۹۳۸ روستا و برگزاری ۹۳۸ جلسه با بخشداران و دهیاران طی دولت سیزدهم؛ گفت: طرح جهادی شهدای بهزیستی در پنجشنبه‌های هر هفته در روستاهای بالادست استان، انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ۲۳ هزار خانوار در دولت سیزدهم تحت پوشش  اداره کل بهزیستی مازندران قرار گرفته‌اند که ماهانه بیش از ۹۰ میلیارد تومان مستمری به مشمولان، پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران، برخورداری ۷ هزار و ۹۰۰ دانش آموز از خدمات بهزیستی و کمک آموزشی اداره کل بهزیستی مازندران را یک دستاورد بزرگ توصیف کرد و افزود: ۲۴۰ هزار خدمات فوریت اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران در دولت سیزدهم به ثبت رسیده است.

بریمانی تاکید کرد: یک میلیارد تومان تجهیزات اشتغال‌زایی به  اداره کل بهزیستی مازندران در دولت سیزدهم، اختصاص یافته است.

وی گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ مسکن به مددجویان  اداره کل بهزیستی مازندران در دولت سیزدهم، واگذار شده است.
 

کد خبر 102281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد