شهرتهران| مرکز حرفه آموزی بهار افتتاح شد

همزمان با دهه مبارک فجر مرکز حرفه آموزی بهار با حضور فرزانه نیکرو معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران و کارشناسان توانبخشی بهزیستی استان تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مرکز حرفه آموزی بهار ویژه کودکان دارای معلولیت بالای ۱۴ سال به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران افتتاح شد.

در این کارگاه افراد دارای معلولیت بالای ۱۴ سال به حرفه آموزی در زمینه چرم دوزی، سفال گری و... مشغول شده و با هنرهایی که با روحیه آنها سازگار است آشنا می شوند.

فرزانه نیکرو در حاشیه افتتاحیه مرکز حرفه آموزی بهار گفت: کشف و رشد توانمندی های مددجویان کم توان ذهنی و جبران ناتوانایی ها و نقایص شناختی، حرکتی، اجتماعی مددجویان کم توان ذهنی از طریق فعالیتهای حرفه ای در مراکز حرفه آموزی آموزش داده می شود.

نیکرو  آماده سازی مددجویان برای کسب استقلال نسبی در حرفه و فعالیت های اجتماعی مربوط به آن و فراهم آوری امکان ادغام مددجویان مبتلا به ناتوانایی های هوشی در جامعه از طریق فعالیت های حرفه ای و فعال کردن خانواده های این افراد در امر آموزش و توانبخشی فرزندان به روش های گوناگون از جمله همکاری در آموزش و تصمیم گیری های مختلف را از اهداف تاسیس مراکز حرفه آموزی توانبخشی عنوان کرد.

کد خبر 102216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد