۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
بهار| راه اندازی کارگاه خیاطی

با هدف اشتغال‌زایی 6 نفر از افراد جامعه هدف در حوزه آسیبهای اجتماعی و اورژانس اجتماعی بهزیستی بهار در روستای بهادربیگ کارگاه خیاطی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار به  مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر کارشناس اشتغال بهزیستی شهرستان  به اتفاق مشاور فرماندار در امور بانوان ، مسئول بسیج خواهران  شهرستان و مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی از کارگاه خیاطی که با پرداخت وام اشتغال بهزیستی راه اندازی شده بود بازدید کردند. 

توکلی مشاور فرماندارشهرستان  در امور بانوان ضمن تقدیر و تشکر از  حمایت بهزیستی شهرستان در حوزه ارائه خدمت به بانوان در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی تاکید کردند که ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و کم برخوردار منجر به پویایی بانوان، بالا رفتن عزت نفس و به تبع تحکیم بنیان خانواده می گردد.

در ادامه خانم طلایی نیک مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان، ضمن تشکر از سازمان بهزیستی در پرداخت وام در حوزه کار آفرینی بانوان، قول مساعد جهت حمایت مادی و معنوی از افراد جامعه هدف و زنان در معرض آسیب ، توسط بسیج خواهران شهرستان را دادند.

در این بازدید توضیحاتی در خصوص نحوه پرداخت وام اشتغال توسط اداره بهزیستی شهرستان به متقاضیان ارائه و کارشناس بهزیستی گفت که یکی از اهداف بهزیستی ایجاد اشتغال برای جامعه هدف می باشد که یکی از اعضای جامعه هدف بحث پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حمایت از زنان و دختران در معرض آسیب می باشد. لذا در راستای وظایف محوله و به دستور (منیعی فرد) سرپرست بهزیستی شهرستان از اشتغالهای ایجاد شده بهزیستی در حوزه اورژانس اجتماعی می باشد.

بهار| راه اندازی کارگاه خیاطی

بهار| راه اندازی کارگاه خیاطی

کد خبر 101692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد