شهرستان همدان| تقدیر از معلمان دبیرستان حضرت فاطمه سلام الله علیها  توسط  رئیس بهزیستی شهرستان

بمناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم. مدیر بهزیستی شهرستان همدان بهمراه معاونین و کارشناسان مسئول حوزه های تخصصی در دبیرستان حضرت فاطمه ‌(س) حضور یافته و از مدیر و معلمان مدرسه تقدیر بعمل آورند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در این دیدار ابتدا نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان ضمن عرض تبریک روز معلم گفت: همه ما مدیون معلمان بزرگوار هستیم که علاوه بر آموزش و یاد دادن مطالب درسی راه درست زندگی را آموزش می‌دهند و با دلسوزی پدرانه و مادرانه هر آنچه که در توان دارند را در طبق اخلاص گذاشته و مسیر درست را به فرزندان ما یاد می دهند.

نوروزی افزود: معلمی شغلی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که فقط با عشق و علاقه فرد می تواند راه گشا و مفید باشد و همه انسانها وامدار این عزیزان هستند و وظیفه ما قدردانی از زحمات این بزرگواران است.

در ادامه رضایی مدیر دبیرستان نیز ضمن عرض تشکر از مدیر و معاونین بهزیستی شهرستان همدان گفت: حضور شما در این مدرسه موجب دلگرمی اینجانب و معلمان می باشد و این سنت حسنه و گرامیداشت مقام معلم ما را بیش از پیش به کار و فعالیت تشویق می کند و از حضور ارزشمند شما کمال امتنان را دارم.

در پایان با اهدای تقدیرنامه از زحمات معلمان و پرسنل این مدرسه تقدیر بعمل آمد.

شهرستان همدان| تقدیر از معلمان دبیرستان حضرت فاطمه سلام الله علیها  توسط  رئیس بهزیستی شهرستان

کد خبر 107036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد