نیر|  اهدای لوازم خانگی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان نیر

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۱ دستگاه لوازم خانگی به مددجویان بهزیستی شهرستان نیر اهدا شد.

این لوازم طی مراسمی و با حضور مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی  استان، امام جمعه، فرماندار، جمعی از رؤسای ادارات شهرستان و مددجویان در محل اداره بهزیستی شهرستان نیر تحویل ولی نعمتان تحت پوشش این اداره گردید.

حامدرضایی، مدیر کل بهزیستی  استان در این مراسم گفت: با هدف تامین وسایل ضروری ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی و حل مشکلات مددجویان در شهرستان نیر، تعداد ۵ دستگاه یخچال، ۶ دستگاه بخاری، ۳ دستگاه لباسشویی، ۳ تخته فرش، ۱ دستگاه آبگرمکن و ۳ دستگاه اجاق گاز جمعا به ارزش ۲ میلیاردریال و ۵۱ مورد وسایل کمک توانبخشی خریداری شده و تحویل این عزیزان داده می‌شود.

رضایی افزود: رفع فقر و محرومیت زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دولت سیزدهم است و نیکوکاران و خیرین گرامی می‌توانند با مراجعه و یا تماس با  ستاد و مراکز تحت نظارت بهزیستی این شهرستان، برای تأمین لوازم ضروری منزل افراد تحت پوشش، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت رفع نیاز این عزیزان  اهدا نمایند.

همچنین در ادامه، در جریان پروژه های قابل افتتاح بهزیستی در دهه فجر، تعداد ۲ مسکن مددجویی و ۷ مورد اشتغال مددجویان با حضور مسئولین در این شهرستان افتتاح گردید.

کد خبر 101352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد