دولت کار و فعالیت به ۲۴سال خانه به دوشی معلول ایلامی پایان داد

همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین نمادین افتتاح ۳۶واحد مسکونی جامعه هدف بهزیستی روز شنبه در شهر ایلام برگزار و واحد مسکونی معلول ناشنوایی افتتاح شد که پایان ۲۴سال خانه به دوشی او و خانواده اش بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، این آیین با حضور مدیر کل و جمعی از مسئولان بهزیستی، فرماندار و بخشدار ایلام در روستای چشمه کبودشهر ایلام برگزار و واحد مسکونی این مددجوی که با حمایت مالی بهزیستی احداث شده افتناح شد.

مدیر کل بهزیستی ایلام در این آیین با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اهتمام دولت سیزدهم به خدمات دهی جامعه هدف را قابل تقدیر دانست و گفت: برخی از این خدمات برای نخستین بار به جامعه هدف ارایه شده است.

"حسین نورعلیوند" از جمله این خدمات در حوزه مسکن را افزایش ۲ برابری کمک هزینه مسکن سهم بهزیستی ویژه خانواده های ۲ معلول به بالا عنوان کرد و گفت: اکنون میزان کمک بلاعوض پرداختی به افراد دارای ۲عضو معلول به بالا در مناطق روستایی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، در مناطق شهری ۲میلیارد ریال و سایر مددجویان غیر معلول نیز مبلغ یک میلیارد ریال است.

وی با ذکر اینکه امسال تاکنون بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی مشارکتی مددجویان جامعه هدف بهزیستی افتتاح شده، پیش بینی کرد این تعداد تا پایان سال جاری به ۴۰۰ واحد افزایش یابد.

مدیر کل بهزیستی ایلام واگذاری انشعاب رایگان گاز، آب و برق، پرداخت کمک بلاعوض برای انجام لوله کشی داخلی گاز منازل مددجویان و پرداخت کم هزینه ودیعه مسکن را از دیگر حمایتهای این اداره کل از جامعه هدف در حوزه مسکن عنوان کرد.

"عبدالصاحب نادری" فرماندار ایلام نیز در این آیین با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در توجه به افراد محروم و نیازمند جامعه و با تقدیر از مدیر کل و مجموعه بهزیستی ایلام در اهتمام به خدمات دهی جامعه هدف گفت: روند خدمات دهی به نیازمندان در دولت سیزدهم شتاب و سرعت بیشتری گرفته است.

کد خبر 101168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد