ارائه خدمات تخصصی واجتماعی به مردم ازطریق مراکزاورژانس اجتماعی بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، خسرو امیدوار معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل از ارایه خدمات تخصصی و اجتماعی به مردم از طریق مرکز اورژانس اجتماعی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در رابطه با خدمات ارائه شده از طریق بهزیستی استان گفت: در سال گذشته کارشناسان مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در شهرستانهای استان اقدام به ارائه خدمات تخصصی، رایگان و شبانه روزی به تعداد ۲۳ هزار و ۶۲۰ مورد برای افراد در معرض آسیب وآسیب دیده اجتماعی و به صورت تلفیقی  از طریق خط شبانه روزی ۱۲۳، خدمات سیار، سرپایی و همچنین مرکز مداخله در بحران در جهت کاهش وکنترل آسیب های اجتماعی نمود.

امیدوار اضافه کرد: ارائه خدمات تخصصی و راهنمایی های لازم توسط خط تلفن ۱۲۳ برای مردم به تعداد ۱۲ هزار و۶۵۱مورد و خدمت رسانی در محل توسط تیم سیار ۷ هزار و ۷۳۲ مورد و همچنین خدمت رسانی توسط مرکز مداخله در بحران، تشکیل پرونده و ارائه مشاوره به تعداد  ۳ هزار و۲۳۷ مورد برای مردم استان بوده است.

وی همچنین از پرداخت  ۱۸ میلیارد ریال در قالب حمایت مالی در راستای کاهش وکنترل آسیب های اجتماعی به افراد در معرض آسیب خبر داد که این حمایت های مالی نسبت به سال  قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

این مسئول افزود: انتظار می رود در سال جاری با توجه به فعالیتها وتبلیغات انجام شده شاهد ارائه خدمات بهتر و گسترده تر باشیم.

کد خبر 106850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد