تشریح برنامه های بهزیستی استان اردبیل در دهه کرامت و روز دختر

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان طی مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی " سلام ساوالان " از ارائه خدمات متنوع و متعدد به دختران تحت پوشش در مراکز شبانه روزی و روزانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و آغاز دهه کرامت به تشریح و تبیین برنامه های مد نظر در این ایام مبارک پرداخت.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به شعار " با شما سربلندیم" دهه کرامت امسال و ارائه خدمات به ولی نعمتان تحت پوشش گفت: یکی از رسالت های مهمی که بر عهده بهزیستی نهاده شده است  فعالیتهای حوزه دختران هست که در مراکز تحت نظارت اتفاق می افتد.

رضایی افزود: این خدمات  از قبیل؛ حمایت های روانی اجتماعی و توسعه پایدار از دختران در معرض آسیب  های اجتماعی به همراه خانواده های آنان، مراقبت و توانمند سازی دختران وخانواده های آنان، بازپیوند موفق با خانواده و اقدامات مددکاری و روانشناختی در جهت طرح خانواد محور می باشند که  از طریق مرکز نگهداری از دختران بی سرپرست و بد سرپست (شکوفه ها) و مرکز نگهداری موقت دختران (ندای مهر باران) ارائه می گردد.

 وی اضافه کرد: اعزام کاروان های زیارتی به سفرهای معنوی کربلای معلی، عتبات عالیات و مشهد مقدس، برگزاری جشن تکلیف دختران، تکریم و تجلیل از دختران دارای استعدادهای ویژه در بحث نویسندگی، تبرک جویی از پرچم مقدس آستان قدس رضوی و برگزاری جشن های شاد و مفرح از جمله برنامه های هستند که در این ایام با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

شایان توجه می باشد همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) استاندار اردبیل با حضور درمنازل تعدادی از دختران تحت پوشش ضمن دلجویی از این عزیزان، روز دختر را تبریک و تهنیت گفت.

کد خبر 107537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد