جلسه آموزشی توجیهی طرح سلامت روانی سلامت اجتماعی دانش آموزان "سراد" با حضور اداره کل بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، دادگستری مازندران، پلیس فتا و آموزش و پرورش مازندران در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران گفت: توانمندسازی اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی امری بین دستگاهی است و رسیدن به نقطه مطلوب ساختاری در ایجاد بستر سالم اجتماعی نیازمند اراده جمعی و تامین منابع اعتباری و انسانی متخصص از سوی تمامی نهادهای متولی امر است. بر همین مبنا در برنامه های مختلف توسعه ای ذیل وظایف تخصصی هر دستگاه در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیز تکالیفی برای دستگاههای مرتبط تبیین گردید.
وی در ادامه افزود: طرح سلامت روانی دانش آموزان که از این پس با عنوان "سراد" شناخته خواهد شد قدمی بزرگ در راستای آگاه سازی و شناساندن خدمات دستگاه های مذکور به دانش آموزان، خانواده آنها و مربیان مدارس خواهد بود.
در ادامه این جلسه هریک از حاضرین مباحث تخصصی خود در راستای اجرای بهینه طرح را بیان داشته و در نهایت مقرر گردید اقدام مشترک بین دستگاهی همگام با اهداف و سیاست های کلی سلامت روانی اجتماعی انجام گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد