بهادر مهکی رئیس بهزیستی شهرستان رباط کریم به همراه کارمندان اورژانس اجتماعی در مراسم روز بصیرت شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان و اورژانس اجتماعی به همراه مددجویان بهزیستی با همراهی خانواده هایشان در مراسم با شکوه ۹ دی که در مصلای رباط کریم برگزار شد حضور یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد