بهادر مهکی رئیس بهزیستی شهرستان رباط کریم به همراه کارمندان اورژانس اجتماعی در مراسم روز بصیرت شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان و اورژانس اجتماعی به همراه مددجویان بهزیستی با همراهی خانواده هایشان در مراسم با شکوه ۹ دی که در مصلای رباط کریم برگزار شد حضور یافتند.












نظر شما