به گزارش روابط عمومی، همزمان با هفته ملی کودک با شعار" کودکی بهتر، زندگی بهتر مراسم جشنی به همین مناسبت در مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی ساعی اردبیل با حضور مدیرکل، معاون امور توانبخشی، مدیر بهزیستی شهرستان و رئیس مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش اردبیل برگزار گردید.

هدف از برگزاری جشن و رونمایی از فعالیتهای هنری معلولین ذهنی، توجه و اهتمام به نیازهای دوران کودکی و خواسته های کودکان بویژه کودکان با نیازهای خاص می باشد.

بهزیستی استان اردبیل برای کودکان عادی در طی سال غربالگری های بینایی و شنوایی را از طریق پایگاههای ثابت وسیار، مهدهای کودک، مراکز، موسسات و مجتمع های تحت حمایت ارائه نماید.

شایان ذکر می باشد: تعداد ۱۲۴۴ نفر از معلولان تحت پوشش در ۲۸ مرکز توانبخشی و حرفه آموزی، خدمات روانشناختی، حمایتی و توانبخشی اعم از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم، کودکان دارای اختلال شنوایی و معولان ذهنی توسط بهزیستی استان را دریافت می نمایند.

گفتنی است در ادامه این مراسم، سرود و نمایش ویژه ای توسط گروه هنری معلولان ذهنی برگزار و از مربیان و فعالان حوزه کودک و نوجوان  مرکز فوق تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد