"ولی حامی" از افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی اهل ایلام است که مهارت خاصی در تعمیر وسایل توانبخشی دارد و همه ساله در ایام اربعین حسینی با حضور و استقرار در مهران به زائران خدمت می کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، امسال و همزمان با ایام اربعین حسینی این عاشق حسینی با استقرار در موکب سیدالشهدا(ع) اداره کل بهزیستی ایلام در مرز مهران خدمتش به میهمانان ضیافت اربعین را آغاز کرده است.

آنچه که موجب جلب توجه و نظر عمده زائران به "حامی" شده معلولیت اوست، فردی که با وجود معلولیت شدید جسمی اما نذر خدمتش به زائران را همه ساله در ایام اربعین ادا و اینگونه حامی دیگران می شود.

حضور معنادار این معلول در مهران با وجود وضعیت جسمی و خادمی زائران با گرمای بالای ۴۵ درجه ای مهران جلوه ای زیبا هم از خدمت و هم شوق، شور و شعور حسینی را خلق کرده و به قابی ماندگار تبدیل شده است.

بی شک حضور "ولی حامی" و خدمت ارزشمندش به زائران ناتوان در این ضیافت، از سالمند گرفته تا معلول و جانباز، پرده دیگری از نمایش عشق و دلدادگی به سیدالشهدا(ع) است که همه ساله توسط وی تکرار می شود.

مدیر کل بهزیستی ایلام در بازدید از موکب این اداره کل از حضور و خدمت صادقانه و ارزشمند این معلول دوستدار حسینی تقدیر کرد.

#حیاتنالحسین

#ایلام-پایتخت-خادمین-سیدالشهدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد