به مناسبت ایام گرامیداشت هفته دولت ، خانه نگهداری فرزندان ۱۲ تا ۱۸ سال فرشتگان نور زاهدان با ظرفیت ۱۵ نفر ، به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، به مناسبت ایام گرامیداشت هفته دولت ، با حضور دکتر احمدزاده دادیار حقوق عامه دادسرای مرکز استان ، دکتر لیلا سایگانی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، خانه نگهداری فرزندان ۱۲ تا ۱۸ سال فرشتگان نور زاهدان به بهره برداری رسید .

طاهره میرشکار معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گفت : این خانه با ظرفیت ۱۵ نفر و با مشارکت موسسه خیریه خانه فرشتگان نور ، با هدف مراقبت و توانمد سازی فرزندان تحت نظارت بهزیستی استان و همچنین تلاش در جهت بازگشت به خانواده های زیستی و جایگزین تاسیس شده است .

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ضمن تاکید بر خدمات حمایتی مادی و معنوی پس از ترخیص فرزندان ، خاطر نشان کرد : هدف اصلی سازمان بهزیستی بازگشت و تربیت فرزندان در کانون خانواده است اما اگر به هر دلیل این امر میسر نشود مددکاران بهزیستی استان از طریق توانمند سازی تحصیلی و اشتغال فرزندان ، مقدمات لازم را جهت ورود به زندگی مستقل فراهم می آورد . 

میرشکار ادامه داد : در حال حاضر تعداد ۱۴ خانه نگهداری دختران و پسران در سطح استان فعالیت دارند که به تعداد ۱۸۱ فرزند ، خدمات شبانه روزی مددکاری و مراقبتی ارائه می نمایند . 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد