اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی به مناسبت ایام گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی، در سالن ورزشی شهید دلدارزهی دشتوک شهرستان سراوان با حضور معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سراوان ، اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی به مناسبت ایام گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی، در سالن ورزشی شهید دلدارزهی دشتوک شهرستان سراوان با حضور معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.
عبدالعزیز ارباب رئیس اداره بهزیستی شهرستان سراوان گفت: هدف از برگزاری افزایش روحیه نشاط و همبستگی در محلات کم برخوردار می باشد. شناسایی استعدادهای فوتبالی، پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، برگزاری این مسابقات زمینه را برای پیشرفت و تحول محل های کم برخوردار در زمینه های مختلف را فراهم می کند و همچنین از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.
شایان ذکر است: این مسابقات بین 8 تیم از محلات حمزه جنوبی و محمدی با قهرمانی تیم دشتوک و نائب قهرمانی تیم پرکنت برگزار گردید و در پایان نیز از تیم های حاضر با اهدای جوایز ارزنده تقدیر بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد