تشکل های فعال در حوزه معلولین با دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، همزمان با ایام گرامیداشت هفته بهزیستی ، تشکل های فعال در حوزه معلولین با مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کردند .

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان وبلوچستان  در این دیدار ضمن تبریک سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی اظهار داشت : توان یابان صاحبان اصلی بهزیستی هستند که از ظرفیت های بالایی برخوردار هستند و هدف اصلی ما بازگشت این استعدادها به خانه خودشان است که در صورت محقق شدن این امر  شاهد رشد چشمگیر خدمات و فعالیت های سازمان خواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : در حال حاضر هیچ سد و مانعی در سازمان جهت حضور و مشارکت توان یابان وجود ندارد زیرا معتقدیم بهترین خروجی در تصمیم گیری ها از سوی افرادی است که خوشان درگیر مساله هستند .

وی ادامه داد : اعتقاد ما بر این است در زمینه الزام عملی قانون مترقی حمایت از معلولین اقدامات قابل توجهی صورت نگرفته است ، برای مطالبه این حق بهزیستی نیازمند همراهی کامل فعالین اجتماعی توانیاب و هم افزایی و همسنگری آنان با بهزیستی است تا با تمام توان در احقاق آن تلاش کنیم .

اویسی خاطر نشان کرد : با توجه به گستردگی خدمات سازمان بهزیستی احتمال می رود گاهی اولویت های مربوط به معلولین جابجا شود ، از همه شما میخواهیم در این مسائل در ساختار مطالبه گری به ما گوشزد کنید . 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد