به مناسبت آغاز هفته بهزیستی رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان سراوان به همراه کارشناسان اورژانس اجتماعی و مسئولین فنی مرکز خدمات بهزیستی + زندگی با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان سراوان ، به مناسبت آغاز هفته بهزیستی رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان سراوان به همراه کارشناسان اورژانس اجتماعی و مسئولین فنی مرکز خدمات بهزیستی + زندگی با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
ارباب: رئیس بهزیستی شهرستان با تبریک هفته بهزیستی گزارشی از عملکرد فعالیت های و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف از قبیل مسکن مددجویان در حال ساخت دو عضو معلول، ایتام، محرومین، تجهیزات کمک توانبخشی، تسهیلات خوداشتغالی، مشارکتهای مردمی و... را ارائه کرد و از همراهی و همدلی فرماندار و مجموعه فرمانداری تقدیر و تشکر کرد.
تجلیلی فرماندار سراوان: در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان سراوان با تبریک هفته بهزیستی به مجموعه زحمت کش و پرتلاش و همیشه حاضر بهزیستی گفت: بهزیستی شهرستان سراوان خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه داده است. کار شما با ارزش است و این توفیق بزرگی است.
سعید تجلیلی فرماندار سراوان: عملکرد بهزیستی را در بین دستگاههای اجرایی شهرستان قابل قبول و خوب ارزیابی کرد.
وی اضافه کرد: با پیگیری های مسئولین شهرستان و دستگاه های متولی پای کار آمدند تا معتادین متجاهر سطح شهر که از جمله مهمترین معضلات فرهنگی است جمع آوری شدند و در مراکز اقامتی و بهبودی تحت نظارت بهزیستی نگهداری می شوند.
در ادامه: مسئولین فنی مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان سراوان ضمن معرفی ماموریت های مرکز و گزارش از فعالیت ها و عملکردها یک ساله مرکز بیان کردند.
گفتنی است فرماندار شهرستان سراوان با اهداء لوح سپاس از رئیس این اداره تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد