برپایی ضیافت شام رضوی در بهزیستی شهرستان خرم آباد با همکاری کانون های خدمت رضوی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، به نقل از خبرگزاری ایسنــــــــا همایون عمودی‌زاده در ضیافت شام رضوی که به مناسبت میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: به مناسبت دهه کرامت،  ضیافت شام رضوی پویش مهرواره در محضر ولی نعمتان به همت اداره کل بهزیستی لرستان و همکاری کانون‌های خدمت رضوی استان و کمیته امداد امام خمینی منطقه ۲ شهرستان خرم‌آباد اقدام برگزار شد.

وی ادامه داد: در این ضیافت مهربانی نهصد نفر از مددجویان و خانواده آنها و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت میهمان خوان کرم پربرکت رضوی بودند.

عمودی‌زاده در ادامه اظهار کرد: از ماه مبارک رمضان امسال تاکنون ۳۵ سفره مهربانی در سطح استان برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان لرستان توسط بهزیستی و مشارکت خیرین برپا شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: در این سفره‌های مهربانی ۱۵ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان به همراه خانواده‌ی آنان حضور داشته‌اند.

وی جذب ۶۴ میلیارد تومان مشارکت خیرین و نیکوکاران با افزایش دو و نیم برابری نسبت به سال قبل در راستای ارائه خدمت ارزنده به جامعه هدف را از جمله اقدامات و فعالیت‌هایی عنوان کرد که از سال گذشته تا به اکنون صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت خوب آنها برای افراد نیازمند جامعه در مناطق محروم و کم برخوردار اقدامات خوبی انجام داده است.

این مسئول گفت: در بحث تهیه بسته‌های معیشتی برای افراد نیازمند با استفاده از ظرفیت خیرین در سال جاری تعداد زیادی بسته سبد معیشتی تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــ

ــــــــــ

اخــــــــــــــبار مــــــــــــــــرتبط 

خبرگزاری ایلــــــــــــــــــــــنا

نسیـــــــــــــــم افـــــلاک

پایگاه خبربی افلاک ورزشی

پایگاه خبری خرم آباد فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد