مدیرکل بهزیستی استان زنجان از برگزاری مراسم افطاری ساده در مرکز پرتو مهر یزدان خبر داد و گفت: در این مراسم استاندار زنجان میهمان ۱۶ دختر بی سرپرست و بد سرپرست مقیم در مراکز بهزیستی بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در این مراسم با اشاره به برگزاری پویش های متعدد ماه مبارک رمضان و حضور مسئولین در مراکز و خانه مددجویان افزود: بیش از هزار مددجو در مراکز بهزیستی ساکن هستند و از خدمات مراقبتی، توانبخشی و آموزشی استفاده می کنند.

وی بهزیستی را متولی سلامت اجتماعی در جامعه معرفی کرد و خاطرنشان شد: ۴۴ کودک بی سرپرست و بدسرپرست صفر تا ۱۸ سال در ۵ مرکز بهزیستی نگهداری می شوند و خیرین در این امر خطیر یاریگر بهزیستی هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بهزیستی حامی منافع عالی کودکان است و با رعایت منافع کودک و با حساسیت ویژه نسبت به واگذاری کودکان به خانواده های متقاضی واجد شرایط اقدام می کند و با نظارت پس از واگذاری نیز حمایت از کودکان را ادامه می دهد.

وی یادآور شد: نزدیک به ۳۰۰ کودک نیز در کنار والد موثر خود در خانه مورد حمایت بهزیستی هستند و به صورت امدادبگیر و دریافت یارانه ماهانه حمایت می شوند.

گفتنی است در این مراسم استاندار زنجان ضمن گفت و گو با کودکان با اهداء هدایایی از موفقیت های تحصیلی و هنری آنها تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد