به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ، ۱۹۸۱ طرح اشتغال محور مددجویان استان سیستان و بلوچستان با محوریت ۴۸ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات شهرستان زهک به بهره برداری رسید .

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ، ۱۹۸۱ طرح اشتغال محور مددجویان استان سیستان و بلوچستان با محوریت ۴۸ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات شهرستان زهک به بهره برداری رسید .

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت : وظیفه اصلی ما خدمت رسانی به مردم است و باید همه مسئولین با نوآوری و خلاقیت برای پیشرفت کشور و استان خدمت کنند ، قطعا رضایت خداوند در گرو خدمت به مردم و محرومین است .

کرمی افزود : برای پیشرفت سریع در کلیه حوزه ه های فعالیتی استان به ویژه اقتصادی و اجتماعی باید همه ظرفیتها مخصوصا دانشگاهها ، جوانان و نخبگان استان  با اراده قوی در میدان سازندگی وارد شوند .

عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان در این آئین ضمن ارائه گزارش خدمات بیان کرد : ایجاد و تسهیل شرایط اشتغال پایدار بیش از ۱۴۲ هزار خانوار تحت پوشش ، یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی کشور است که در سال جاری اداره کل بهزیستی استان موفق به ایجاد بالغ بر ۱۹۸۱ طرح اشتغال گردید و ادامه روند اشتغالزایی و توانمند سازیی توانخواهان و مددجویان تحت پوشش با جدیت پیگیری خواهد شد .

گفتنی است نیروگاه های خورشیدی ۵ کیلو وات شهرستان زهک با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال جهت ۴۸ خانوار تحت پوشش این شهرستان به بهره برداری رسیده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد