اولین نمایشگاه و کارگاه مهارت آموزی ویژه جامعه هدف بهزیستی با مشارکت کانون انجمن های صنفی کار فرمایی آموزش گاههای آزاد فنی حرفه ای بوشهر به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر  این نمایشگاه با حضور دکتر حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی ، مصدق کشاورز مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، عبدالمجید دراهکی مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر  در سالن نگارخانه مجتمع ۹ دی  برگزار شد.

  هدف از برگزاری نمایشگاه مهارت آموزی و توانمندسازی جامعه هدف با مشارکت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای که متشکل از اصناف از جمله آرایشگری ، خیاطی ،مدیریت خانواده، برق ،صنایع دستی و غیره می باشد که مسئولین و مربیان این آموزشگاه ها جهت مشاوره و هدایت جامعه هدف بهزیستی برای مهارت‌آموزی آنان حضور داشتند.

همچنین مددجویان با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با اصناف آشنا  و از ظرفیت ها و پتانسیل های فردی خود مطلع شدند  تا بتواند مناسب ترین مهارت را متناسب با علاقه مندی و توانمندی خود انتخاب نمایند.

گفتنی است : تفاهم‌نامه‌ای با کانون آموزشگاههای آزاد منعقد گردید که ۵۰ درصد هزینه‌ها ی آموزش توسط آموزشگاه‌ها تخفیف داده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد