اولین همایش علمی_کاربردی کارشناسان مسئول و کارشناسان توانبخشی شهرستان ها و نمایندگی های بهزیستی استان با حضور مدیر کل، معاون امور توانبخشی و نمایندگان حوزه های مسکن، اشتغال و فناوری اطلاعات در مرکز استان در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۹برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در این همایش ضمن ارائه سیاست ها، راهبرد ها و اهداف اصلی معاونت نسبت به احصاء پیشنهادات مرتبط با ۸گروه کاری در دفاتر توانبخشی اقدام و مقرر گردید تمامی پیشنهادات استخراج شده در نشست های گروه های تخصصی ۸ گانه در شورای راهبردی معاونت توانبخشی استان بررسی و موارد قابل اجرا مورد اجرا و پیگیری قرار گیرد. یکی از مهم ترین اهداف همایش تلاش در راستای افزایش رضایت مددجویان و پرسنل توانبخشی در ارائه خدمت به معلولین و جامعه هدف معاونت توانبخشی ذکر شده است. در این همایش حرکت هماهنگ کارشناسان توانبخشی شهرستان ها، مراکز مثبت زندگی و مراکز غیر دولتی با سیاست های ستاد، استان و کشور مورد تاکید ویژه قرار گرفت. مدیر کلبهزیستی استان در جمع مسئولان و کارشناسان توانبخشی بهزیستی سراسر استان حاضر شد، و بر اهمیت تقویت تعاملات روسای شهرستان ها ، کارشناسان مسئول با ستاد، ارائه آمار به موقع توسط شهرستان ها، نظارت بر کیفیت عملکرد مددکاران و تلاش بیشتر در جهت رضایت ارباب رجوع در شهرستان ها تأکید کرد.

شرفی ضمن تاکید بر ارائه آمار دقیق و اولویت بندی نیازها بر تعامل کارشناسان توانبخشی با رؤسای بهزیستی شهرستانها جهت رفع نیازهای مددجویان اشاره کرد.

در ادامه شیخانی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اهداف معاونت توانبخشی را تبیین نموده و به نقش شورای راهبردی و شوراهای معاونین در رفع دغدغه‌های موجود تاکید کرد و در مورد تهیه بانک‌های اطلاعاتی مددجویان و ویرایش اطلاعات پرونده ها، هم افزایی در خصوص رفع مشکلات احصاء شده مطالبی را عنوان نمود، سپس کارگروه‌های هفت گانه عمده ترین مسائل و مشکلات توانبخشی را مورد بحث و بررسی قرار داد. در ادامه جلسه سنبلی کارشناس مسکن، خانم خانم حسینی کارشناس اشتغال و خانم میابادی کارشناس فناوری اطلاعات کلیاتی را در مورد مباحث تخصصی دفاتر مطرح کردند و پس از جمع بندی و ارائه گروه های تعیین شده نظرات همکاران در مورد مشکلات توانبخشی بیان شد.تقدیراز خانم دکتر رضا زاده معاون سابق توانبخشی بهزیستی استان به پاس زحمات ایشان در دوران تصدی مسئولیت با اهدای لوح سپاس با امضای دکتر کاظمی معاون توانبخشی بهزیستی کشور و آقای شرفی مدیرکل بهزیستی استان معرفی آقای واحدی به عنوان کارشناس ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و دبیرخانه سالمندان بهزیستی استان، و تقدیرا از دبیران سابق این دو دبیرخانه خانم ها براتی و عطایی که در این دو کمیته انجام وظیفه نموده بودند، از دیگر برنامه های همایش علمی کاربردی مسئولان و کارشناسان توانبخشی بهزیستی استان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد