پنجمین قرار گاه حمایت از خانواده وجوانی جمعیت هم اکنون باحضور طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وجانشین رئیس قرارگاه در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان شرفی مدیرکل  در این جلسه به ارائه عملکرد بهزیستی در حوزه حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت پرداخت. این قرارگاه باهدف تصمیم گیری در حوزه موارد مربوط به فرزندآوری استان وترغیب جامعه به فرزندآوری وتسهیل ارائه موارد تشویقی به خانواده های دارای فرزندهای سوم به بالا مانند پرداخت تسهیلات، زمین و... به صورت مرتب به ریاست استانداری برگزار می شود.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در جلسه قرارگاه حمایت از خانواده وجوانی جمعیت به موارد مختلفی اشاره و حسب نظر حاضرین مواردی رابرای تصویب اعلام نمود. وی اقدامات انجام شده در حوزه بهزیستی را مهم و تاثیرگذار اعلام کرد و گفت:اقدامات بهزیستی در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها به داشتن جمعیت سالم خواهد انجامید. وی از مدیر کل بهزیستی خواست تا گزارش ارائه شده اقدامات این دستگاه باهدف افزایش امید ونگرش مثبت جامعه به فرزندآوری از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد