دکتر عباسعلی اویسی، مدیر کل به همراه تیم کارشناسی اداره کل بهزیستی استان، از مناطق سیل زده شهرستان های زاهدان و نصرت آباد بازدید و از نزدیک نسبت به برآورد خسارات مددجویان تحت پوشش اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، دکتر عباسعلی اویسی، مدیر کل به همراه تیم کارشناسی اداره کل بهزیستی استان، از مناطق سیل زده شهرستان های زاهدان و نصرت آباد بازدید و از نزدیک نسبت به برآورد خسارات مددجویان تحت پوشش اقدام کرد.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : در طی بارش های اخیر خساراتی به منازل مردم به شهرستانهای زاهدان، خاش، تفتان، نصرت آباد، نیکشهر، فنوج، مهرستان، سرباز، دلگان، کنارک، قصرقند و ... وارد شده است که در همه شهرستانهای استان تیم های شهرستانی به سرپرستی ریاست بهزیستی آن شهرستان ضمن امداد های ضروری با همکاری هلال احمر در حال برآورد خسارات وارد شده به مددجویان تحت پوشش خود می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : ۴۱۱۸ نفر در سطح استان از بارندگی ها و سیلاب های اخیر آسیب دیده اند که بهزیستی استان در حال پایش و برآورد میزان خسارات جامعه خود از این تعداد می باشد.

اویسی خاطر نشان کرد :با توجه به اینکه اقشار تحت پوشش بهزیستی غالبا از ضعیف ترین دهک های جامعه هستند، تلاش خواهیم کرد در سریع ترین زمان ممکن عملیات برآورد خسارت های مددجویان تحت پوشش، ناشی از سیلاب انجام بپذیرد و نسبت به جبران خسارت اقدام گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد