صبح روز بیست و پنجم تیرماه، مراسم جشن عید سعید غدیرخم و گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان ، معاونین و جمعی از کارکنان و مددجویان بهزیستی در سالن باغچه بان بهزیستی رشت برگزار شد.

سید مهدی خدمت بین دانا در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و گرامیداشت هفته بهزیستی به کلیه کارکنان و مددجویان  سازمان بهزیستی عنوان کرد: سرچشمه بسیاری از اعیاد مذهبی ما شیعیان برگرفته از واقعه مبارک غدیرخم است و باید به خاطر داشته باشیم که مولاعلی (ع) بزرگترین مددکار جهان همواره با نگاه مهربانانه یاری گر مظلومان و مددجویان بودند و همگان باید از این خصلت مبارک امیرالمومنین درس بیاموزیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان درادامه به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در بهزیستی گیلان پرداخت و اظهار داشت: بهبود سلامت جسمی و روحی مددجویان بهزیستی از اهم وظایف کارکنان بهزیستی می باشد و تمام تلاشمان رضایتمندی جمعیت هدف بهزیستی است.
 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر اجرای برنامه های حرفه آموزی در راستای توانمندسازی روحی روانی و اجتماعی مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت: با حمایت همه جانبه و فراهم آوردن زمینه کسب و کار می توان بسیاری از چالش های پیش روی مددجویان را برطرف و بستر مناسب را برای زندگی ایده آل ایجاد کرد.

خدمت بین دانا در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه متولی کلیه نیازهای مددجویان درکشور صرفا سازمان بهزیستی نمی باشد اضافه کرد: در مسیر خدمتگزاری و عرضه خدمات مطلوب به جامعه هدف و مددجویان بهزیستی نیازمند یاری رسانی سایر دستگاه های ذیصلاح نیز هستیم و برای تحقق این امر با همکاری سازمانهای دیگر قطعا خدمات بهینه ای به مددجویان ارائه خواهد شد.

همچنین در ادامه این مراسم برنامه هایی همچون سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی ، خوانندگی و نمایش طنز نیز اجرا شد و در پایان بمناسبت تقارن هفته عفاف و حجاب،  لوح سپاس و هدایایی به عنوان تجلیل به همکاران خانم دارای حجاب برتر و پوشش مناسب اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد