همزمان با دوازدهمین شب ماه مبارک رمضان ( روز یازدهم) فرماندهی مرکز آموزشی ۰۴ امام رضا علیه السلام بیرجند و همکاران این مجموعه بانی و میزبان ضیافت افطاری فرزندان پسر مرکز امام علی علیه السلام شده و همراه با سرپرست اداره کل و جمعی از همکاران بهزیستی استان و شهرستان بیرجند در کنار فرزندان ۶ تا ۱۲ سال این مرکز روزه خود را افطار نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در افطار یازدهمین روز ماه مبارک رمضان، در آستانه ی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جناب سرهنگ  کریمی فرمانده مرکز آموزش نیرو زمینی ۰۴ بیرجند با همراهی شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی استان، جانشین فرماندهی مرکز، مسئول عقیدتی مرکز، همچنین رئیس اداره هماهنگی مراکز و مؤسسات غیردولتی،مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان، مدیر بهزیستی بیرجند افطار را میهمان فرزندان مرکز امام علی علیه السلام شده و از نزدیک با آنها دیدار کردند.
شرفی در این مراسم گفت: در استان خراسان جنوبی تعداد ۱۹ مرکز غیر دولتی  و یک مرکز دولتی(شیرخوارگاه) از حدود ۲۲۵ فرزند بی سرپرست در رده سنی شیرخوار تا ۱۸ ساله نگهداری می کنند.
وی ضمن اشاره به مختصری از اقدامات بهزیستی در حوزه مراکز شبه خانواده گفت: مرکزی که در آن هستیم ویژه فرزندان پسر در دو رده سنی ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال می باشد.
در پایان تمامی فرزندان مرکز از دست مسئولین هدیه دریافت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد