ضیافت افطار فرزندان بهزیستی در اولین شب ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی استان یزد با حضور مسئولین برگزار شد.

سرپرست بهزیستی استان یزد نیز به همراه حجت الاسلام طالبیان امام جمعه شهرستان اشکذر، جمال قهرمانی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، سید علی اکبر رضوانی رئیس شورای شهر اشکذر، روح الله ردایی فرماندار اشکذر و معاون فرماندار، احمد علی دهقان منشادی شهردار اشکذر و جمعی از خیّرین و مسئولین محلی با حضور در خانه کودکان سرای مهر اشکذر ضمن اقامه نماز جماعت، همنشین کودکان بر سر سفره افطار شدند.

در این ضیافت رضا ابهّت؛ سرپرست بهزیستی استان یزد فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و ضمن گفتگوی صمیمانه با فرزندان، روند فعالیت های فرهنگی و تحصیلی آنان را مورد بررسی قرار داد.

همزمان با این ضیافت در شهرستان میبد نیز سجادی پور فرماندار میبد، حجت الااسلام فاضلی رییس دفتر امام جمعه شهرستان، کارگر رئیس آموزش و پرورش و زارع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد، ملاصادقی از خیرین میبد به همراه سید محسن فلاح رئیس بهزیستی  این شهرستان بر سر سفره افطار فرزندان دو مرکز سایبان دریا و مروارید میبد حضور یافتند و روزه خود را افطار کردند. تجلیل از فرزندان ممتاز در جشنواره طرح و نقش زیلوی دانش آموزی، همچنین اهدای کتاب و عیدی به کودکان از طرف مدعوین از برنامه های این ضیافت بود.

در شهرستان اردکان نیز امام جمعه، معاون فرماندار، روسای آموزش و پرورش، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی،  کمیته امداد امام خمینی(ره)، اعضای شورای شهر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل موسسه خیریه روح الامین به همراه رئیس بهزیستی اردکان و تنی چند از دیگر مسئولان شهرستان در ضیافت افطار اولین روز ماه مبارک رمضان بر سر سفره ی فرزندان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان در خانه کودکان و نوجوانان امید حضور یافتند و در فضایی گرم و صمیمی روزه خود را افطار نمودند.

مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مودّت شهرستان بافق نیز میزبان حضور فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس مجمع خیرین و رئیس  بهزیستی این شهرستان در اولین شب ماه مبارک رمضان بودند.

گزارش تصویری | ضیافت افطار فرزندان بهزیستی در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست گزارش تصویری | ضیافت افطار فرزندان بهزیستی در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست گزارش تصویری | ضیافت افطار فرزندان بهزیستی در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست

گزارش تصویری | ضیافت افطار فرزندان بهزیستی در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد