در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولین استانی، نخستین خانه حمایتی سالمندان ویژه زنان در شهرستان زاهدان با ظرفیت ۱۰ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین استانی، نخستین خانه حمایتی سالمندان ویژه زنان در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : با توجه به رویکرد خانواده محور سازمان بهزیستی و تبدیل مراکز اردوگاه محور به خانه های کوچک با ظرفیت محدود نخستین خانه حمایتی سالمندان ویژه زنان استان در شهرستان زاهدان با ظرفیت نگهداری ۱۰ سالمند به بهره برداری رسید.

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر روند مشارکت محور این خانه ها با سالمندان مقیم در امور روزمره اظهار داشت :این خانه ها از طریق صدور مجوز فعالیت جهت بخش خصوصی، به افراد واجد شرایط و با یارانه دولتی به ازای هر نفر ۳۰ میلیون ریال در حال حاضر قابل واگذاری می باشند.  

ضمنا صبح امروز مرکز اقامتی میان مدت سبز اندیش امید ویژه مردان  و یک دستگاه منزل مددجویی ویژه خانوار دارای دو معلول نیز در شهرستان زاهدان افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد