معاون امور توانبخشی بهزیستی استان و مدیریت بهزیستی شهرستان یزد از مراکز توانبخشی آموزش خانواده و کودک کم شنوا سمیع و نغمه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ دکتر مسعود نشان؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان در این بازدید گفت: دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی برای ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی به کودکان مبتلا به اختلالات شنوایی، مراکز روزانه آموزشی توانبخشی راه اندازی نموده است.

 وی در ادامه افزود: هدف از اجرای این برنامه رساندن گروه هدف به حداکثر سطح استقلال و عملکرد می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مراکز فرد با مراجعه به مرکز از بسته خدمات تخصصی برخوردار و خانواده وی نیز از آموزش های لازم بهره مند خواهند شد و این مراکز به کودکان مبتلا به اختلالات شنوایی واجد شرایط به صورت روزانه خدمات آموزشی، توانبخشی پزشکی، توانبخشی اجتماعی و توانبخشی حرفه ای ارائه می نماید.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان یزد تصریح کرد: تیم تخصصی مرکز شامل کارشناس شنوائی شناسی، کارشناس گفتار درمانی، مربی آموزشی، کارشناس روانشناسی یا مشاور، مربی امور هنری، ورزشی (یا بازی) می باشد.

گفتنی است؛ در استان یزد 3 مرکز آموزشی توانبخشی اختلالات شنوایی که به تعداد 136 کودک کم شنوا و ناشنوا خدمت رسانی می نمایند در حال فعالیت می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد